[Pardus-kullanicilari] kde menu

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
27 Eyl 2006 Çar 11:50:36 EEST

27 Eylül 2006 Çarşamba 09:46 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

| Önce, Panel Kilidini Aç demek gerekiyor. Sonra düzenleme seçeneği çıkıyor.
|
| Kolay gelsin.
Ben de de aynı sorun var. Panel kilidini açmama rağmen KDE menüye sağ
tıklayınca menüyü düzenle seçeneği çıkıyor ama tepki vermiyor. Ancak
KDEMenü'de  Programların üzerinde sağ tuş menüsünde çalışıyor.
Ayrıca  komut çalıştır -> kmenuedit
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com