[Pardus-kullanicilari] Windows partitionlara ulaþabilme (pardus 1.1a2)

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
26 Eyl 2006 Sal 23:33:15 EEST

tüm güncelleştirmeleri yaptıktan sonra  fixx.py  betiğini çalıştırıp bu
sorunumu halletmiştim. Siz de deneyebilirsiniz. Ayrıca  yeni kernel ile
bunların hiçbirine gerek kalmadan sorunu çözecektir diye
düşünüyorum.Kolaygelsin. İyi çalışmalar...

26.09.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: