[Pardus-kullanicilari] Windows partitionlara ulaþabilme (pardus 1.1a2)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Eyl 2006 Pzt 22:01:09 EEST

2006/9/25, basar binici <spenx01 at yahoo.com>:

> Selam;
>
> Ben daha önce Pardus 1.0 kullanıyordum. 1.0 da windows
> partitionlarımı görebiliyordum. Şimdi 1.1 a2 kullanıyorum ve windows
> partitionlarına erişemiyorum. Ne yapabilirim? Teşekkürler.

bu konuda hemen hemen herkes problem yaşıyor, merak etmeyin yakında bir
güncelleştirmeyle düzeltilir.
ama düzeltilene kadar burada:
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:FSTAB
ve burada http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=3307anlatılanları
yapın.
eğer takıldığınız bir yer olursa buraya yazın birileri yardımcı olur.

ayrıca bu listenin daha önceki kısımlarında da bu konuda yaşanılanlar
anlatılıyor.

kolay gelsin...