[Pardus-kullanicilari] cups yeniden baþlatma sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
25 Eyl 2006 Pzt 12:59:17 EEST

Yazıcım hata verdiğinde kapatıp açıyorum, açtığımda
tasmada yazıcımın durmuş olduğunu görüyorum yazıcıyı başlat komutu vermek
için yönetici olmak istediğimde cups yeniden başlatılamıyor hatası alıyorum
konsoldan sudo servise cups restart komutu veriyorum tekrar tasmaya
dönüyorum yazıcımın durmuş halinin devam ettiğini görüyorum, başlatmak için
yönetici olmak istiyorum, aynı hatayı gene alıyorum.. bu döngü sürüp duruyor
ve çıktı alınacak yazılar bana bakıp duruyor....
konsoldan yazıcımı nasıl başlatabilirim?

--
Cumhuriyet Ãœniversitesi
Tıp Fakültesi,