[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
25 Eyl 2006 Pzt 12:45:14 EEST

sudo pisi rebuild-db

komutunu verip kullanıcı şifrenizi girerseniz sanırım problem hallolur.
ardından sistemi yeniden başlatıp
tekrar güncellemeleri yapın bakalım sorun devam edecek mi?...

diğer disk bölümlerine ulaşamamanız genel bir problem, wiki sayfasındaki
nasıl bölümünde "nasılfstab"
kısmında yazılanları yapın sonucu buraya yazın ona da bir bakalım....

25.09.2006 tarihinde salih <yalin at erciyes.edu.tr> yazmış: