[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

salih yalin at erciyes.edu.tr
25 Eyl 2006 Pzt 09:22:10 EEST

pardus 1.1a2 işletim sistemini bilgisayarıma kurdum.  öncelikle programa emeği
geçen herkese teşekkürlerimi iletmek istiyorum. paket yöneticisinden programları
güncellemek istediğimde bazı dosyaları güncellemeye başlıyor, fakat bir yere
geldiğinde "File '/var/lib/pisi/package/comar-1.5-18/files.xml' not found" diye
bir hata veriyor ve güncelleme yapmıyor. üstelik işletim sistemini ilk kurduğum
da diğer windows sürücülerini görürken bu hata uyarsından sonra onlar da
kayboluyor. "/var/lib/pisi/package/" klasörüne gidip baktığımda oradaki comar
klasörünün comar-1.6-19 olarak değiştiğini görüyorum. sanırım güncelleme
sırasında bu da güncelleniyor. fakat bu durumda güncellemeye devam etmiyor yukarıdaki hatayı veriyor, üstelik
diğer windows sürücülerine de erişemiyorum.  ne yapabileceğim knusunda beni aydınlatırsanız çok memnun
olacağım.  selamlar.