[Pardus-kullanicilari] hp deskjet 3920

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
24 Eyl 2006 Paz 08:46:35 EEST

>Evet bende de yazıcı yüklü gözüküyor ama test sayfası yolladığımda
>Başarı ile yollandı diyor fakat yazıcıdan ses seda yok....
>Tarkan Tarkun
Öncelikle hplip ve cups'un güncel olup olmadığına baktınız değil mi?
22 Eylül'de yeni bir sürüm konulmuş gözüküyor.

sudo pisi ur
sudo pisi upgrade hplip cups

Bir de bu güncellemeleri yaptıktan sonra deneyin, yazıcının USB kablolarını
denetleyin.

Olmazsa, yazıcıyı 3910 olarak tanıtmayı deneyin bir de. Ben başka bir model
yazıcıyı öyle tanıtmıştım.

Eğer yine olmazsa aşağıdaki sitede bu soruna nasıl çözüm bulduğunu anlatan
birisi var...

http://bugunlinux.blogspot.com/atom.xml

Kolay gelsin...