[Pardus-kullanicilari] webcam

halit çete halitcete at gmail.com
23 Eyl 2006 Cmt 11:46:58 EEST

Merhaba,
Komutu uyguladım çıktısı şöyle:
# sudo pisi bi http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/libs/sdl-image/pspec.xml
Çıktı dizini: .
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/libs/sdl-image/pspec.xml'i
indiriyor
http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/libs/sdl-image/actions.py'i
indiriyor
IceCream bulundu. Lütfen artalan sürecinizin çalıştığından emin olunuz.
PİSİ kaynak paketi sdl-image inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel halihazırda kurulu
Sağlanmamış inşa bağımlılıkları libsdlver >= 1.2.11
Program sonlandırıldı.
İnşa bağımlılığı libsdlver >= 1.2.11 sağlanamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

# sudo pisi it sdl-image*.pisi
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
[Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: 'sdl-image*.pisi'