[Pardus-kullanicilari] webcam

halit çete halitcete at gmail.com
23 Eyl 2006 Cmt 10:32:03 EEST

Merhaba Tayfun Bey,
Bahsettiğiniz paketi buldum, ancak bu paket şu an yüklü görünüyor ve
adı "libsdl" ve sürümü 1.2.7.
"Make" komutunu iki pakette de kullandım ama sonuç alamadım.
İndirdiğim paketler bir sorun olabilir mi? veya sorun benim
uygulamamda.
İlginize teşekkürler,

23.09.2006 tarihinde Tayfun YUGRUK <tayfunytu at gmail.com> yazmış: