[Pardus-kullanicilari] webcam

halit çete halitcete at gmail.com
22 Eyl 2006 Cum 22:15:19 EEST

Merhaba,
Arkadaşlar Pardus'u kullanalı 1 ay oldu ve ben hala webcamı kullanamıyorum.
Yaptığım araştırmalardan bilgi eksikliğinden dolayı istifade edemedim.
Depoyu güncelledim.
Kamera, KDE bilgi merkezinde USB aygıtlarında "bilinmeyen " adı altında
üretici no Oxebla (eMPIA Technology, Inc.) şeklinde görünüyor.
Daha önce Webcam'ı denemek için bir arkadaş spcagui20060127.tar.gz 'nin
indirilebileceğini bir başkasına tavsiye etmişti bunu da denedim ama "make"
komutundan bu komut bulunamadı anlamına gelen mesaj alıyorum. Şu anda bir bu
sorun beni çok meşgul ediyor.
Yardım ederseniz sevinirim.
Halit Çete