[Pardus-kullanicilari] openoffice

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
22 Eyl 2006 Cum 11:31:06 EEST

Ünal Özüm wrote On 09/22/2006 11:18 AM:
> Merhaba
> Üç gündür her "pisi up" sonucunda openoffice indirdiğini ve kurduğunu
> farkettim, maalesef sürüm detaylarına dikkat emedim.
> her gün openoffice paketi mi yenileniyor, her güncelleme talebimde
> aynı güncellemeyi mi yapmaya çalışıyor?...
> kolay gelsin..

Merhaba

Alfa2 sürümü sürekli güncellenebilir. Kararlı hale geldiğimizde bu kadar
güncelleme olmayacak. Eğer openoffice sürümünü yükseltmek istemiyorsanız
aşağıdaki komutu verebilirsiniz:

sudo pisi up -x openoffice

Genel bir kural olarak -x'ten sonra yazdığınız paket güncellenmeyecektir.

İyi çalışmalar
Görkem