[Pardus-kullanicilari] openoffice kaydýrma problemi

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Eyl 2006 Cum 10:08:14 EEST

22 Eyl 2006 Cum 09:54 tarihinde, Bünyamin CAMGÖZ şunları yazmıştı:
> Sevgili arkadaşlar dün bir arkadaşım microsoft word dokümanaını pdf
> yapamamış bana getirdi. bende openoffice bunu pdf yapalım dedim. fakat oda
> ne. doküman tamamen kaymış. 1. sayfanın sonundaki yazı 3. sayfanın sonunda
> gibi bayağı karışık bir durum oluştu. 2. sayfanın başında olsa anlarım ama
> 3. sayfanın sonu. bir hayli garip bir durum.  bu kaymalar neden
> kaynaklanır. bunu düzeltemek için ne yapabilirim. ayrıca 1.1a2 kullanıyorum
> bunun office güncellemesini yapmak için ne yapabilirim. teşekkürler.

Malesef kullanıcı olarak birşey yapamazsınız Microsoft Word kapalı kaynak
kodlu bir dosya formatı olduğu için OO.org her dosyayı beklenildiği gibi
açamıyor. Fakat hatalı açılan dosyayı özel bir veri içermiyorsa OpenOffice
geliştiricilerine yollayabilir ve sorunun ne olduğunu görmelerini/çözmelerini
saÄŸlayabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/