[Pardus-kullanicilari] Grub Problemi

Sir Tayfun YUGRUK tayfunytu at gmail.com
22 Eyl 2006 Cum 02:41:50 EEST

  Grub seçim ekranında pardusu seçip,e ile editleme moduna geçiyordu
galiba,eğer doğru ise grubun yüklemeye çalışacağı kernelin yolunu yazar,o
yolun sizin pardusu yüklediğiniz hard-diski gösterip göstermediğine
bakarsanız güzel olur çünkü büyük ihtimalle pardusun kernel imajını yolu
düzgün girilmemiş,belki grub kurulumunda belirttiğiniz son işlemden
dolayıdır.
  Bu durumda grubu yeniden yüklerseniz çözüme kavuşabilirsiniz.