[Pardus-kullanicilari] Mount sorunu

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
20 Eyl 2006 Çar 16:09:12 EEST

Merhaba,
Bugüne kadar pardus 1.1a2'yi açtığımda WinXP disk bölümlerimi direk mount edilmiş olarak görebiliyordum. Ayrıca flash diskimi taktığımda otomatik olarak Yeni Pencere'de Aç... gibi opsiyon sunuyordu. Ancak bugün (Pardus Yapılandırma Merkezi -> Güncellemeleri Kontrol Et'ten Kernel güncellemesi, Mudur güncellemesi, vb. bir takım güncellemeleri yaptıktan sonra şu an itibariyle sysinfo:/ -> Disk Bilgisi kısmında sadece Linux disk bölümümü görebiliyorum. Bir kaç defa yeniden başlatmayı denedim, bir şey değişmedi.
Acaba genel bir hata mıdır, benim sistemime mahsus mu?
İyi çalışmalar,
Bahtiyar

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com