[Pardus-kullanicilari] Görüntü Sorunu (at) Pardus 1(dot)1 Cebit Kurulumu

Barış KAPLAN baris.kaplan at karel.com.tr
20 Eyl 2006 Çar 08:41:03 EEST

Herkese Merhaba,
Evdeki Bilgisayarımdaki tüm sistemleri uçurdum ve artık tamamiyle
Pardusa Geçmeye karar verdim :)

Ancak;
* AMD 64 3000+ işlemci
* 1024 MB Ram
* 256 MB Asus Ati Radeon (AGP)
* 15" Standart bir Monitör (58-60 Hz)
özelliklerinden sanıyorum ki ekran kartı sorun çıkartıyor.

Kurulum esnasında ilk grub ekranı geliyor,
Gri, Pardus kurulum çöcesi ekranı geliyor,
Arka planda servisler başlatılıyora kadar geliyor ve
Ekran 2 defa kapanıp açılıp çözünürlüğü ayarlamaya çalışıyor,
hemen akabinde bir defa daha kapanıyor ve açılmıyor :)
Ardından bir süre bekleyince 2 dk sonra bir çarpı işareti görünüyor,
1 dk sonra o çarpı oka dönüşüyor,
ve dakikalar ilerledikçe bir miktar daha görüntü geliyor,
ancak sonra sistem tıkanıyor.

Grub üzerindeki ekran ayarlarından çözünürlüğü değiştirdim frekansı
değiştirdim,
ancak her defasında aynı sonuçla karşılaştım,

Aklıma Pardusun, Ati Radeon 256 MB ekran kartına başlangıç desteği
veremediği geliyor,
Açıkçası tıkandım kaldım,

Önerilerinizi bekliyorum

*Barış KAPLAN*