[Pardus-kullanicilari] amsn

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Eyl 2006 Sal 22:02:35 EEST

İyi akşmlar,
Değişik bir konuda hata bildirmek istedim
Amsn de kullanıcı resmini değiştirmek eyleminde açılan menüde gözat'a
tıkladığımızda hata mesajı veriyor.
Hatanın detayı yok, sadece bu durumu bildirmek isteyip istemediğmizi
soruyor.
Ben'de amsn'nin kullanıcı resimlerinin olduğu klasöre istediğim başka bir
resmi kopyalayarak gözat bölümünü pas geçmeyi ve sorunu çözmeyi denedim.
Ancak jpeg uzantılı bir resmi kopyalayamıyorsunuz, klasördeki tüm resimler
png uzantılı.
png uzantılı resmim olmadığından kopyalamayı denemedim.
Karşılaşan arkadaşlar verdır eminim nasıl bir çözüm buldular.
kolay gelsin....

--
Cumhuriyet Üniversitesi
Tıp Fakültesi,