[Pardus-kullanicilari] Amd64

yakup geçgel difgeo at gmail.com
18 Eyl 2006 Pzt 22:49:07 EEST

kurulumun hangi aşamasında kilitleniyor.
hata masejı veriyor mu?
bilgisayarın özellikleri nelerdir?
monitörün ne marka? (genelde monitör sorun çıkartıyor.)

gibi ayrıntılı bir mesaj yazarsan yardıncı olan çıkacaktır.

benim bilgisayarım;
Ana kart:asus A8V Delux
İşlemci: Amd64 3500+ Eskilerinden (yeni çekirdek değil)
Ram:1024 mb
Disk: 160 gb sata
Ekran: samsung sync master 757 DFX

Bütün pardus sürümleri sorunsuz olarak kuruldu (kuruluyor)

18.09.2006 tarihinde Halil Güven <halil at veri.cc> yazmış: