[Pardus-kullanicilari] istatistik

Harun Hurma h.hurma at tu.tzf.edu.tr
18 Eyl 2006 Pzt 15:48:12 EEST

Ertuğrul Erata yazmış:
> 18 Eyl 2006 Pts 13:21 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:

> selam
> inanın bu konu ile ilgim tamamen pardus ile başladı.

Selamlar, rkward'ı deneyen başka arkadşların olması gayet iyi.
Bahsettiğiniz gibi veri girme kısmı SPSS'e çok benziyor
Analiz kısmı da öyle. Analiz yaparken SPSS'de verileri nasıl seçip diğer
tarafa aktarıyorsak bunda da öyle
Zaman bulursam programla ilgili "yardım" yazmayı düşünüyorum. Bu konuda
katkınız olursa sevinirim