[Pardus-kullanicilari] istatistik

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
18 Eyl 2006 Pzt 13:21:27 EEST

Hımm 30ar denekten oluşan iki grup arasında herhangi bir pararmetrenin var
yok şeklindeki dört gözlü bir tablosunun kikare analizini yaptım
sonra distributiondan plot chi-squered distributionu seçtim ve bu hata
geldi..
bişey sormam lazım
veri girişi spss deki gibimi? yoksa graphped prism4.0 daki gibimi?
bu programın kullanım klavuzunu okumam lazım sanırım önce
kolay gelsin
18.09.2006 tarihinde Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış: