[Pardus-kullanicilari] tümleşik web cam sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 16:51:31 EEST

17.09.2006 tarihinde alibal <alibalamca at gmail.com> yazmış:
kral öldü yasasin yasasin yeni kıral
desenize laptop gidiyor. gitsin de pardus uyumlu olmayan bilgisayar. sahi
lap top lazim mi :Psaka bir yana bunun yama turu gecici de olsa eger bi
cozumu yoksa ise yaramayan özellikteki bilgisayari yuk etmenin anlami yok
gibi geliyor

alırken window$un yanında pardus kullanırım diye düşünmüştüm ben, rasgele
hoşuma giden konfigürasyona
sahip asusu almıştım. ama nereden bilirdim ki bu duruma gelip xpyi nadiren
açacağımı :) .....!!!
şahsen benim bu kamera dışında problemim yok. yaklaşık 30 ytl lik bi çözüm
bulacağımı
sanıyorum.ekran kartım da nvidia olunca iki komutla işlem tamam oldu!

ama bundan sonra alacağım her donanımda birinci kriter linux uyumu ve
desteği olacaktır...