[Pardus-kullanicilari] root şifremi unuttum

albars_go albars_go at mynet.com
17 Eyl 2006 Paz 14:03:44 EEST

 Merhaba arkadaşlar. Ben root şifresini unuttum. sık sorulan
sorular listesinde yapmam gerekenlerden bahsediliyor biraz ama komutları
yazmam gereken pencereyi açamadım.

      Ricam hangi pencereyi nasıl açacağım ve
hangi pencerede hangi komutu nasıl yazacağımı net ve tane tane
söyleyebilirmisiniz. pencerelerin ismiyle beraber neye benzediğini de
söylerseniz sevinirim.
       çünkü  "ctrl+x" ile açılacak bir
pencereden bahsediliyor ama bende öyle bir pencere açılmıyor. işletim
sistemi seçtiğim pencerede pardus satırında "e" harine bastığımda bir
şeyler yazdığım bir pencere açılıyor ama sonuç çıkmadı. uzun bir mail
olduğu için özür dilerim ama ne yaptığımı açıklamaya çalıştım.
Yanıtlarınızı dört gözle bekliyorum.

İstediğiniz fiyata aradığınız
herşey Nevaria’da