[Pardus-kullanicilari] Qemu da CD problemi

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 13:28:56 EEST

17 Eyl 2006 Paz 12:43 tarihinde, teciman şunları yazmıştı:
> "qemu monitör  programı hangisi

Qemu ile sanal işletim sisteminizde iken, klavyeden "Ctrl+Alt+2" tuşlarına
bastığınızda, "qemu monitör"e geçersiniz.

> CTRL+ALT+2   tuşuna bastıktan sonra  change cdrom /dev/cdrom    komutunu
> nereye  yazıyoruz ?

"CTRL+ALT+2"   tuşuna bastıktan sonra, siyah bir qemu konsolu (Qemu monitör)
çıkar.
"change cdrom /dev/cdrom"
komutu ile ana işletim sisteminizde kullandığınız CDROM unuzu, sanal işletim
sisteminizde de kullanabilirsiniz.
Komutu verdikten sonra yine klavyeden "Ctrl+Alt+1"  tuşu ile sanal işletim
sisteminizde CDROM simgesine tıklayın.

"/dev/cdrom" sizde farklı olabilir. "/dev/cdrom1" yada ne olarak
kullanıyorsanız.

--
Mustafa Kılıç <mmustafakilic at gmail.com>
http://www.fomus.org