[Pardus-kullanicilari] Qemu da CD problemi

Mustafa Kılıç mmustafakilic at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 11:49:40 EEST

17 Eyl 2006 Paz 11:27 tarihinde, teciman şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar ,

Merhaba

> Qemu programını pardus-wiki.org  da     anlatıldığı gibi kurdum. Ve M$
> gayet güzel çalışıyor.ancak Cdrom  u  sanal disk te  çalışırken   bir türlü
> görmüyor. Cdrom  üzerine tıkladığımda  her defasında  cd  yerleştirin diyor
> , içinde  cd  olmasına karşın.
Pardus-Wiki'de Qemu belgesinde, en son "Not" ibaresindeki öneriyi uyguladınız
mı? Son "Not"ta anlatılanları yapıp, "Cdrom  üzerine tıkladığı"nızda sorunsuz
çalışyor olmalı.
--
Mustafa Kılıç <mmustafakilic at gmail.com>
http://www.fomus.org