[Pardus-kullanicilari] printscreen

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 10:15:17 EEST

bende cebit sürümü var ve güncelleştirmeleri yapılmış durumda. öntanımlı
olarak böyle, ben bir ayar yapmadım.
ama pardus yapılandırma merkezinde kısayollarda ayarı vardı şimdi
hatırlamıyorum yerini, orada kısayollarda
printscreen tuşuna ksnapshot programı atanmış gözüküyordu. bulunca tekrar
yazarım.

printscreen yaptıktan tam ekran veya ekranın bir kısmını alıp almayacağınızı
seçin sonra "farklı kaydet" yapın.
kaydettiğiniz dosyanın olduğu dizine gidip sağ tıklayarak

17.09.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: