[Pardus-kullanicilari] rpm2targz paketi

ahmet ahacikasimoglu at gmail.com
17 Eyl 2006 Paz 02:19:07 EEST

Selam
komutu verince aşağıdaki iletiyi aldım...   ..Ne yapmalıyım?
                                                        Teşekkürler..
sudo pisi ur

Depo pardus güncelleniyor.
Program sonlandırıldı.
' http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.0/pisi-index.xml' dosyasının XML
sözdizimi geçersiz: Error retrieving
resource 'file:///home/ahmet/%20http%3A//paketler.pardus.org.tr/pardus-1.0/pisi-index.xml
(/home/ahmet/ http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.0/pisi-index.xml)':
[Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '/home/ahmet/
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.0/pisi-index.xml'
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

ahmet at pardus ~ $ sudo pisi it rpm2targz
Program sonlandırıldı.
get_package: paket rpm2targz bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Cumartesi 16 Eylül 2006 12:10 tarihinde, Uğur Çetin şunları yazmıştı: