[Pardus-kullanicilari] istatistik

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
16 Eyl 2006 Cmt 19:10:52 EEST

Değerli arkadaşlar.
Pardus işletim sistemini kullanması muhtemel insanlar arasında
akademisyenlerin önemli yer tutacağına inanıyorum.
Daha öncede istatistik programı konusunu tartışmaya açmıştım. PSPP konusunda
girişimler mevzuu olmuştu. Geliştirici arkadaşlar pspp derlemesinden
bahsetmişler kde arayüzünün henüz olmadığını açıklayıp, istatistik
programları konusuda bilgilerinin yetersiz olduğunu yardım gerektiğinden
bahsetmişlerdi.
Ben kısa bir araştırma yaptım ve pardus ve akademisyenler için dataplotun
iyi bir tercih olacağı kanatine vardım..
Paket isteklerinin hala devam edip etmediğini bilmiyorum. Ancak
geliştiricilerin dikkatine sunmak istiyorum.
http://www.itl.nist.gov/div898/software/dataplot/ftp/unix/homepage.htm
Kolay gelsin.

--
Cumhuriyet Üniversitesi