[Pardus-kullanicilari] Kurulum problemi

Kenan Pelit pardusken at gmail.com
15 Eyl 2006 Cum 18:22:06 EEST

15 Eylül 2006 Cuma 17:06 tarihinde, Nihat þunlarý yazmýþtý:

Ayný problemi 1.0 ve 1.1a2 sürümlerinde yaþamýþ biri olarak, çözümüm þu oldu..
Deneyebilirsiniz.
 Bios tan : Integrated Peripherals / On-Chip SATA-Mode   " Auto" olarak
iþaretledir. Onu "Erhanced" olarak deðiþtirirseniz kuruluma devam edeceðini
düþünüyorum.. Kurulumdan sonra eski haline getirebilirsiniz...