[Pardus-kullanicilari] Pardus ile Windows 2003 PDC üyeliği

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
15 Eyl 2006 Cum 14:47:46 EEST

konsolda

#service samba start

derseniz samba servisi başlatılmış olur ve ağdaki diğer kullanıcılar sizi
görür. bunu görsel olarak Pardus Yapılandırma Merkezi > Sistem Seçenekleri >
Servis Yöneticisi kullanarak da yapabilirsiniz. Buradan sambanın bilgisayar
açılışında otomatik olarak açılmasını da ayarlayabilirsiniz.
iyi çalışmalar..