[Pardus-kullanicilari] 1.1 alpha2 ve cebit sürümü birkaç sorun

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
15 Eyl 2006 Cum 11:19:26 EEST

cdromdan okuma hatasıyla bende karşılaştım. en son dün 1.1alpha2 ile..
3.denemede aynı disk ile kuruldu.. mesela şöyle birşey yapılabilir mi:

CDden dosyaların kopyalaması başladığında (paketler için özel bir sıra
yoksa) önce en temel sistem dosyaları yüklense, sonra cdromdan okuma hatası
gibi birşey olursa bize "sistemin şu kadarını (mesela %75) yükledim, çalışır
ama programlar eksik, devam etmek istermisiniz?" dese ve kurulumu
tamamlasa.. sonra biz eksik olan programları pisi yardımıyla kursak :))

olur mu böyle birşey?

--
Ayan Öztürk

mail: ayanozturk at gmail.com