[Pardus-kullanicilari] Okullarda Pardus

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
14 Eyl 2006 Per 21:23:24 EEST

     Değerli Pardus'çular ;
     Pardus'un okullarımızda kullanımını yaygınlaştırmak için tüm
eğitimcilerimizin çaba harcaması gerektiğini düşünüyorum.Bir Pardus
kullanıcısı ve gönüllüsü olarak bu sorumluluğun gereğini elimden geldiğince
yerine getirmeye çalışıyorum. Şu an bulunduğumuz noktada görülen manzaranın
pek de iç açıcı olmadığını söylemek zorundayım. Linux yada daha genel
tanımıyla Özgür Yazılım camiasında okullara yönelik özel bir çalışmanın
olmadığını görüyorum ( böyle çalışmalar varsa da henüz ben ulaşamadım )
Pardusta çalıştırabileceğimiz '' ders dağıtım programı '','' memur maaş
bordrosu '','' karne,not fişi,öğrenci takip fişi '' gibi uygulamalar varsa
bunlarla ilgili bilgilerin buradan paylaşılması çok yararlı olacaktır. Yoksa
da geliştiricilerimizin bu konuya acilen el atmaları gerektiğini düşünüyorum.
Ne kadar mükemmel olursa olsun, eğitim alanında tutunamayan bir Pardus'un
diğer alanlarda da yaşama şansının azalacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

    Mustafa ŞEN
    Resim Öğretmeni - MANİSA