[Pardus-kullanicilari] Samba Share Problemi

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
13 Eyl 2006 Çar 09:29:13 EEST

Arkadaşlar bu bir yineleme mesajıdır. çünkü cevap veren olmadı.
Arkadaşlar windows makinede kendi bilgisyarıma ulaşıp share'e açılmış folder'ı buluyorum fakat içine tıkladığımda erişim hakkınız yok diye uyarı veriyor(Windows makine üzerinde) Kendi bilgisayarım üzerinde nasıl bir hak vereyim ki karşı taraf benim dizinlerime ve dosyalarıma erişim hakkı olsun