[Pardus-kullanicilari] Pardus internet bağlantısı

Murat TASCI muratstasci at gmail.com
12 Eyl 2006 Sal 20:32:59 EEST

Merhaba Gruba dahi yeni uye oldum sizden bir ricam var Pardus üzerinden
internete bağlanamıyorum..

Benim normalde Internet icin kullandigim Ethernet kartı CNet PRO200 PCI Fast
Ethernet Bagdastarici'si fakat Pardus kurulum asamasinda bunu Tuel Davicom
ethernet bagdastiricisi olarak goruyor.. Otamatik olarak ip sec dedigimde
veya ipleri girdigimdede baglanti saglamiyor, hatta zaten ( Robotics Modem
kullanıyorum modeme ulasmak icin 192.168.2.1 nolu ip kullanıyorum ) modeme
dahi ulasamıyorum acaba bu  sorun icin yardimci olabilirmisiniz.  Simdiden
tesekkur ederim......