[Pardus-kullanicilari] Canon ir2200 yazýcýyý tanýtamýyorum.

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
12 Eyl 2006 Sal 18:24:10 EEST

Merhaba arkadaşlar işyerindeki ağımızda olan Canon  ir2200   yazıcımı ipp
ve TCP  ağ  yazıcısı şeklinde denemelerimden sonuç alamadım .Yardımcı
olurmusunuz .

yazıcının internetteki adresi  şöyle  ;

http://www.canon.co.uk/for_work/products/office_print_copy_solutions/digital_ir_series/ir2200/index.asp?specs=1

linux  için olan sürücüsü  diyerekten g657enx.tar.gz        dosyasını
indirdim.

Bunların içerisinden çıkan  ppd ve  pdd   olanını   printer   seçimi
menüsünden  diğeri tıkladığımda    yine bu dizinin içindeki   ppd veya pdd
klasörüne  girdiğimde

Canon ir2200-3300   yazısı  ekranda  beliriyor. Gerçekte bunlardan
hangisinin kullanılanacağını anlayamadım.  Yardımlarınız için teşekkürler...

--
Panthera Pardus Tulliana(Anadolu Parsı)