[Pardus-kullanicilari] Cebit sürümü için download adresi

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
12 Eyl 2006 Sal 15:04:03 EEST

Enver'in isteğiyle nrg2iso ile dosyanın birde iso şeklini oluşturdum.
http://www.bilisimlab.com/download/cebit/parduscebit.iso
Linux.org.tr ftp adresine ve diğer sunucusu olan arkadaşların sunucusuna
birer kopyasını geçebilirlerse sevinirim keza benim kullandığım
hosting firmasının
bana sağladığı indirme kotası sanırım bu şekilde indirilmeye devam ederse
dolacak. Dosyayı sunucusuna yerleştiren arkadaş buradan diğer arkadaşlarada
haber verirse sevinirim

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/