[Pardus-kullanicilari] http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/desktop/gnome/ Hk.

Ceza_Style ceza.style at gmail.com
11 Eyl 2006 Pzt 19:08:23 EEST

Öncelikle verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim bu paketlerin stabil
olmadıklarının bende farkındayım benim için bu pek sorun olmaz işin doğrusu,
bu yüzden bende test etmek amaçlı kurmayı düşünüyordum ama peketleri tek tek
derlmekde pek işime gelmiyordu işin doığrusu şimdi sizin verdiğimiz komutla
bir deneme yapalım :)

saygılar...
iyi eÄŸlenceler...