[Pardus-kullanicilari] Pardus'u nasil kaldirabilirim???

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
11 Eyl 2006 Pzt 08:24:22 EEST

Windows 98 ve üstü sürümlerde kendi açılış yöneticisini -yönetici mi deniyor
bilmiyorum- yüklerken sorunsuz. Eğer elinizde Win~Xp cd'si yoksa
aşağıdakileri deneyebilirsiniz.

98 cd'sinden boot edin ve "shift + f5" kombinasyonu ile komut satırına
geçin. "fdisk /mbr" (tırnaklar hariç) komutunu verdikten sonra MBR'yi
kendine göre düzenleyecektir.

Xp'de de durum böyle. Fat32 veya NTFS sürücüler MBR'yi ilgilendirmiyor. Yani
sorunsuzca halledebilirsiniz.

10.09.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: