[Pardus-kullanicilari] kernel güncellemesi 2.6.14.4-15' ten 2.6.16.28' e

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
11 Eyl 2006 Pzt 00:12:24 EEST

Merhaba;

Evet Pardus 1.0 kullanıyorum şu an.

http://svn.pardus.org.tr/pardus/stable/pardus-1/kernel/kernel/ adresinde
eğer yanılmıyorsam, pardus 1 için bir çekirdek yaması var. Yalnız onu
otomatik kuramıyorsunuz, pspec.xml dosyasında son satırda bir yazım
hatası veriyor pisi.
svn le indirdiğinizde de daha önce belirtmiş olduğum uyarılar geliyor.

Tabii yine de hata yapıyor ya da yanlış anlamış olabilirim. Henüz
Pardus' a çok yeniyim.

Teşekkürler;