[Pardus-kullanicilari] ram kullanýmý

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
10 Eyl 2006 Paz 14:28:56 EEST

Onur bey ,
sistemim  şöyle
Linux pardus 2.6.16.28-53 #2 Sun Sep 3 15:41:26 EEST 2006 i686 Intel(R)
Pentium(R) M processor 1.73GHz GNU/Linux
swap lanı ben de başlangıçta oluşturmamıştım konsolda root  iken  fdisk -l
komutunu verdiÄŸimde
   Device Boot      Start         End      Blocks   Id  System
/dev/hda1   *           1        1958    15727603+  83  Linux
  şeklinde çıktı verdi . Sebebi ne olabilir ?

10.09.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: