[Pardus-kullanicilari] pygame hatası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Eyl 2006 Paz 13:46:38 EEST

 Merhaba,

> tuxmathscrabble ve  funnyboat   oyunlarını yüklemek istediğimde
> pygame bağımlılığı sağlanamadı diyor .ve kurulum gerçekleşmiyor.Bu
> konuda yardımlarınızı bekliyorum.İyi çalışmalar.

 Yine playground deposundan pygame ve bağımlılıklarını kurmanız
gerekiyor. İster pspec dosyalarından bağımlılıklara bakıp elle paket
oluşturup sisteminize kurun, isterseniz pisi ye playground deposunu bir
depo gibi ekleyip pisi emerge komutuyla kurun.

 http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/pisi-index.xml.bz2

 Burada bir hatırlatma yapmakta fayda var. Playground deposu geliştirme
sürecinin çok hızlı devam ettiği, paketlerin güvenilir olmadığı ve
sistem kararlılığını bozabilecek durumda oldukları bir adres.
Sisteminizde çıkabilecek sorunlar olabilir, sistem kararlılığı önemli
ise ya da uzman kullanıcı değilseniz playground deposunu
kullanmamalısınız.

 Pygame, bağımlılıkları ve funnyboat iyi durumda gibi görünüyor ancak
tuxmathscrabble daha hazır değil, büyük ihtimalle çalışmayacak. Daha
üzerinde çalışmam gerekiyor.