[Pardus-kullanicilari] GCC hatasi

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
9 Eyl 2006 Cmt 13:39:19 EEST

Bravo Zaim  bey  ,
Dediğiniz gibi geliştiricilere haksızlık etmemeliyiz.Bunlar canını dişine
takıp bizler için bu ülke için bir şeyler yapmaya çalışan özverili
kişiler.emeğe saygılı olmalıyız. PARDUS   u   ilk çıktığı günden beri
kullanıyorum.Gelişimine hayranım Şu an için masaüstü ihtiyaçlarımın hepsini
karşılıyor.Emeği geçenlerin hepsini kutluyorum.

09.09.2006 tarihinde Zaim Akınöz <zamkinos at gmail.com> yazmış: