[Pardus-kullanicilari] GCC hatasi

Zaim Akınöz zamkinos at gmail.com
9 Eyl 2006 Cmt 13:24:46 EEST

Maksut at makina wine-0.9.20 $ sudo pisi it wine
Program sonlandırıldı.
get_package: paket wine bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Maksut at makina wine-0.9.20 $

Kullandığım sürüm PARDUS LINUX 1.0
sudo pisi it wine
komutunu yazdığımda bu hatayı veriyor.
F4 komutuyla konsola geçiyoruz da; konsola nerede geçtiğimizin bi önemi var
mı? Hangi kılasör açıkken F4'e basmam lazım? Farkeder mi acaba?