[Pardus-kullanicilari] 1.1a2 qemu ve windows XP

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
8 Eyl 2006 Cum 18:31:53 EEST

Merhaba,

Xen ile ilgili sıkıntım henüz onu çalıştırmamış olmam. Xen ve xen
tools u yükledim ancak xen-create-image dediğimde

pardus srb # xen-create-image
bash: xen-create-image: command not found

mesajn alyorum.

Qemu ya gelince. Onda windows XP ( SP2 ) kurulumu başlıyor. Ancak
aygıtlar yükleniyor bölümünde kilitleniyor. Yani şu ana kadar herhangi
bir şekide windows için bir emülator bulamadım.

Serbülent

08.09.2006 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış: