[Pardus-kullanicilari] Acer wlmi ve pardus

HAKAN hakanalat at yahoo.com
8 Eyl 2006 Cum 16:21:56 EEST

Acaba Acer wlmi 5602 dizüstü bilgisayarımda pardusu çalıştırablirmiyim.Bunu daha önce deneyen oldumu.Pardus 1.0 ı kurmayı denemiştim ama kurulumdan sonra sistem açılışında tıkanıp kaldı.Birtürlü Pardusu makinemde çalıştıramadım.Şuanda Open Suse 10.1 kurulu ama ondada ses kartı problemi yaşıyorum (Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller ) Na yaptıysam da sesi çıkmadı şu makinanın(Alsa fonfig bile!).Sanırım benim Susede kullandığım çekirdek 2.6.16.13.Sizin kullandığınız çekirdek sürümü nedir.Benim ses kartımla uyum sağlayabilirmi.
Şimdiden teşekkürler