[Pardus-kullanicilari] ( Türkçe vs Flemenkçe ) web sayfaları

Barış Metin baris at pardus.org.tr
8 Eyl 2006 Cum 16:17:08 EEST

8 Eylül 2006 Cuma 15:07 tarihinde, Ayan Öztürk şunları yazmıştı:
> yani Türkçe web sayfası da Flmenkçe kadar sık güncellenseydi güzel olurdu
> diyorum. daha fazla ziyaretçi çekerdi, değişen içeriği takip etmek için
> vs..

Merhaba,

Haklısınız. Bu nedenle Pardus web sayfalarını yeniden oluşturuyoruz. Yakın
zamanda yeni içerik sistemimiz ile birlikte yeni web sayfalarını yayına
almayı planlıyoruz. Umuyoruz ki, bundan sonra web sayfalarımız daha kolay
bilgi alınılabilen bir yapıya kavuşacak...

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin