[Pardus-kullanicilari] VMWARE server kurulumu

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
8 Eyl 2006 Cum 11:03:07 EEST

Merhaba,

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Pardus'a_VMWare_Kurulumu
belgesinden faydalanarak vmware server ı 1.1a2 ( updateleri yapılmış)
( 2.6.16.28-53 kernel ) e kurmaya çalışıyorum.

Kurulum sorunsuz. Ancak çalıştırmak istediğimde ;

VMware Server is installed, but it has not been (correctly) configured
for the running kernel. To (re-)configure it, invoke the
following command: /usr/bin/vmware-config.pl.

hatasını alıyorum.Konfigürasyonu öntanımlı seçenekler ile
gerçekleştirdim. Daha önce bu şekilde vmware serverı kurmuş olan var
mı acaba ? Sorun bende mi yoksa alfa2 ile mi ilgili ?

messages dosyasında şöyle bir satır yakaladım.

Sep  8 10:42:32 localhost kernel: vmmon: module license 'unspecified'
taints kernel.

acaba bir çekirdek uyumsuzluğumu söz konusu ?

Yanıtlar için şimdiden teşekkürler iyi günler.

Serbülent