[Pardus-kullanicilari] ama boylede olmaz ki

levent sari windforceenergy at gmail.com
7 Eyl 2006 Per 09:34:29 EEST

ya arkadaslar bu aralar neler oluyor,  bu liste pardus(linux) iletiÅŸim
 listesi degil mi bu seytan dan mektup sacmaligida ne oluyor yasiniz kac
bilmiyorum ama hala bu tip sacmaliklarla mi ugrasiyorsunuz tabi bu beni
ilgilendirmez ama lutfen bu tip seyler icin bu listeyi kullanmayın cunku bu
listeyi ben de dahil olmak uzere kullanan bir suru amator pardus kullanıcisi
arkadsim var bizler bu liste sayesinde pardus konusunda kendimizi
gelistiriyoruz sizin bu tip yazilarinizla inanin ugrasacak vaktimiz yok
ayrica burdan listeyi yonetenlere seslenmek istiyorum lutfen listeyi bu tip
isler icin kullanan arkadaslar icin bir cozum getirin