[Pardus-kullanicilari] 1.1a2 qemu ve windows XP

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
6 Eyl 2006 Çar 23:53:26 EEST

Merhaba,

Ben özgür projelerden birinin düşünmüştüm. Xen i de denedim ama onunda
kurulumu biraz sıkıntılı şu anda kurulum belgesinde anlatılanlar pisi
ile kurarken pek işe yaramıyor. Neyse şimdilik xen in biraz oturmasını
veya Pardus için detaylı bir kurulum dökümanını bekleyeceğim herhalde.

06.09.2006 tarihinde Harun Hurma <h.hurma at tu.tzf.edu.tr> yazmış: