[Pardus-kullanicilari] Editör Aranıyor..!

Koray Löker loker at pardus.org.tr
5 Eyl 2006 Sal 22:29:12 EEST

Merhaba,

5 Eylül 2006 Salı 21:51 tarihinde, Birol Benli şunları yazmıştı:
> Hayır efendim Tam tersi yazdığım konuların hepsinide işliyorum sitemde. İlk
> sayfada kalmayıp bi sonraki sayfalara baksaydınız anlardınız. Ama tipik
> önyargılı insanlar gibi hemen ters tepki verdiniz. Benim reklama ihtiyacım
> yok . eğer bigün reklam sayesinde para kazanacaksamda kuruşuna ellemeden bu
> projeye bağışlayacağımı bilmenizi isterim.
Bu konuda ya da bu üslupla bir mesajınız daha gelirse listeden
uzaklaştırılacaksınız.

Liste konusu ve kuralları üye olduğunuzda adresinize gönderiliyor. Zahmet edip
okusaydınız bu tip mesajlar atmamanız gerektiğini görürdünüz. Lütfen yanıt
vermeyin, zira yukardaki uyarımda yer alan "bir mesaj daha.." kapsamında
değerlendiririm...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///