[Pardus-kullanicilari] kurulumdan sonra bilgisayar donup kalıyor

Ferhat Cengiz cerkez57 at gmail.com
5 Eyl 2006 Sal 21:45:15 EEST

Bence önlükleyici ile bir alakası yok! Çünkü önyükleyiciyi kuruyor ve
kurulum sorunsuz olaraka bitiyor! Sorun bundan sonra yani cd çıkarıldıktan
sonra bilgisayar restart edilirken kilitlenip kalıyor! El ile resetlenip
açılınca sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Nede olsa Alfa sürümü bu tür
sorunlar doğal!!!!

04.09.2006 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: