[Pardus-kullanicilari] Fwd: CEBIT 06 da Pardus ?

Bilge Özgür Sümer bilgesumer at gmail.com
5 Eyl 2006 Sal 01:12:19 EEST

Kırdınız bile,
teknik desteği kendime istemedim
ne yaptığınızı bildiğinize siz değil,kullanıcılar karar verecek
İzmir'deki bilşim fuarında ne yaptığınızı gördük,kandırmayın hem kendinizi
hemde bu işe emek verenleri
bende sizi böyle eleştirmek istemem ama sizde biraz alçakgönüllü olmayı ve
aşağılara inmeyi bilin
hepsi bu.

05.09.2006 tarihinde Ali Erdinç Köroğlu <erdinc at pardus.org.tr> yazmış: